torsdag 1. mars 2012

Snøkrystaller

Selv om februar har gått over i mars, det er 10 varmegrader ute og ikke et eneste liten snøfnugg er å se,
så liker jeg så utrolig godt å lage kort med snøkrystaller.

Dette kortet ble også laget på Scrappetreff i Februar.
Mønsterark som base.
Snøkrystallborden rundt kanten er stemplet med Distress og embosset med blank embossing.
Diverse snøkrystaller fra punchere, dies og charms ( hvor jeg har klipt av opphengsringen)
Disse har fått ymse behandling - svertet med  Distress, lim og glitter, malt med Dabber, fått glans med Glossy m.m.

Men det jeg liker aller best med dette kortet er Tekststemplet, det tror jeg er noe av det kjæreste jeg har i mine scrappesaker ( ok- har noen andre store favoritter og, men dette står høyt på lista).





1 kommentar:

  1. Gratulerer med blogg!! :D så gøy da! gleder meg til å følge den!
    klem, Siljhe

    SvarSlett