tirsdag 29. mai 2012

Babykort i rosa

Veldig kjekt å lage kort på bestilling, men det er sannelig kjekt å kunne lage akkurat det man har lyst til og.
I utfordringen hos Kreative Hender denne måneden er tema "Rosa" og derfor har jeg kosa meg og laget mitt andre bidrag til denne utfordringen. 

Mønsterark fra EcoPark
Motivstempel fra Kreative Hender
Tekst fra Storyteller og "Gratulerer" fra Kort og Godt
Blomster fra WOC og selvlagede snurreblomster med rosa perler
Utpunchede blader og sommerfugler fra Martha Stewart og Panduro ( den aller minste sommerfuglen)
Metallpynten som er brukt kan skaffes fra Korthobby
Kakeserviett og blondesløyfe
På sommerfuglen på fremsiden er det brukt GlossyAccent for å få den blank og litt tykkere





Deltar med dette kortet i utfordingen hos
Kreative Hender - Rosa

Kort o Mania - Utfordring nr. 63 Bingo
                           - på bingobrettet  har jeg valgt Nederst rekke; 
                              Blonder/bånd + Blomster + Charms/Metall

* Wild Orchild Challenge - Week 51 Eyes down for Bingo
                                       - on the board, I have chosen 
                                       - Ribbon & Lace + Flowers + Pink

6 kommentarer:

  1. Dette var et nydelig babykort.
    Så flott blomsterpynt,blondesløyfe og charms.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Flott, friskt og fargerikt babykort:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Vildt flot med alt pynten hele vejen rundt! SMUKT! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett
  4. enda ett flott bidrag til den nye utfordringsbloggen vår. kjempeflott May Grethe. Stor klem

    SvarSlett
  5. Wow, dette falt jeg virkelig for <3 Helt kjempe nydelig!! Morsom med ny blogg å se i, her kommer jeg nok ofte :)

    SvarSlett
  6. Så sött! Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning!

    SvarSlett