lørdag 26. mai 2012

Rosa Konfirmasjonskort til jente

Ser mange av kortene jeg har laget i år er gjerne litt kopier av seg selv.
Dette var et av de første jeg lagde i vår med Tim Holtz-klokke og mye blomster, hadde en bloggrunde og husker jeg ikke feil, hentet jeg inspirasjon fra både Tuppens Hobbyblogg og Bente's Kortverden - de gir meg mye inspirasjon ganske så ofte, så tusen takk til dere damer :)

På dette kortet er det brukt mønsterark fra Maja Design
Motivstempel fra Phunny Face fargelagt med Promarkers
Klokkedies fra Tim Holtz
Blomster fra WOC samt Retro-puncher
Alfabetdies fra QK
Sommerfugl-puncher fra Martha Stewart
Har ellers brukt litt metall, perle og glitterlim, samt metalltape


                                                                   Innsiden




2 kommentarer:

  1. Kanonflott kort! Så spennende kombinasjon med rosa og metall! Virkelig flott! :)

    SvarSlett
  2. Hei May Grethe
    Tusen takk for ditt kjempeflotte kort til utfordringen hos Kreative Hender!
    Ønsker deg lykke til!
    -Helle-

    SvarSlett