fredag 3. august 2012

Tryllekort

Dette tryllekortet ble laget til Juliutfordringen i Facebook-gruppen Scrappesyken.
Utfordringen var at en skulle bruke en av malene gruppen har samlet som ligger som eget dokument der, 
og en kunne ikke bruke ferdig utstandende ting ( ferdig eller vha maskin).

Tryllekortet ligger det mal til i gruppen.
Fordi jeg ikke kunne bruke punch til å lage fine border på kantene, brukte jeg en flott blonde til dette.
Gav veldig fin effekt synes jeg.
Ellers har jeg skåret paneler som passet, rufsete opp kantene, 
svertet med Distress "Pumice Stone" og limt oppå hverandre.
Bazzil i lilla og vanilje, og mønsterark fra Maja og Kort og Godt(?)
På det siste panelet har jeg stemplet et vers fra Kort og Godt,
pyntet med blomster, knapper og gjentatt en bit av blonden langs kantene og en " Seam binding" sløyfe. 


Detaljbilde av blomstene



 Innsiden av kortet
Laget med de samme panelene som utenpå, men uten blomsterpynt.
Teksten " Gratulerer med dagen " fra Storyteller 
og Swirl fra Kort og Godt

..................og jeg var så heldig at jeg ble stemt frem som vinner av utfordringen
 -lykke-lykke-lykke 



5 kommentarer:

  1. Og dette kortet var helt nydelig.
    Gratulerer med seieren :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. her var det masse flotte kort du. kan jeg lifte noen av de?
    la meg forresten til som følger også jeg :o)
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  3. Slett ikke rart du vant med dette kortet for dette var lekkert.
    Så flink du har vært å løse oppgaven.Ikke alltid lett med de ulike begrensningene når man skal lage kort.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Skjønner godt du vant <3 For dette kortet er bare helt fantastisk nydelig! Du har virkelig tatt oppgaven med storm, og løst den fantastisk på alle måter!

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Du var nok en verdig vinner, for kortet var helt nydelig :)
    Jeg følger deg nå, og legger deg på bloggen min. du har så mye fint her inne, og jeg ser frem til å følge med på oppdateringene dine :)

    SvarSlett