tirsdag 1. januar 2013

NY UTFORDRINGSBLOGG

 nettbutikken for charms og metallpynt
 har i dag startet opp en ny utfordringblogg

Jeg er smigret over å få muligheten til å være med 
som en del av Inspirasjons-teamet til bloggen.
Det første bidraget jeg har laget for den nye Utfordringsbloggen med tema 
"Anythings goes" er dette


Jeg elsker snøkrystaller og disse er superflotte å kombinere med metallpynt fra Korthobby

Har brukt følgende metallpynt på dette;


 Jeg brukt Bazzil Vanilla kartong med Maja Design Mønsterark
Raspet kanter og svertet kanter, paneler og snøkrystall die-cut med Distress "Valnut Stain"
Snøkrystall punchet med Martha Stewart punchere
 "Scandianavian Snowflake " og " Collecatbile 2008 Snowflake" 
samt at jeg har brukt "Aspen Flurry" til de bittesmå inni metallpynten

Tekststempel fra NorthStarStamps er stemplet med Distress "Valnut Stain" 
og embosset med blank embossing.
Snøkrystall-stemplene er fra Kort og Godt.
Panelet er limt på et diecut stanset ut med Nellie Snellen dies,
 deretter limt på bølgepapp malt med hvit acrylmaling 
og med osteklut under

Deltar på følgende utfordringer med dette;
Kort'o'Mania- Utfordring #76 Anyhing goes ( frist 4.1)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar