torsdag 3. januar 2013

Tidlig start på årets julekort

Nå når julekavet med vasking, baking , julegaver og alt det andre er over, 
kan jeg endelig sette meg ned og KOSE med med det jeg liker aller best.
Hverken november eller desember har gitt rom for kose-prosjekter, 
men NÅ skal jeg nyte hvert sekund på scrapperommet fremover.
Noe av det første jeg skal gjøre er å fargelegge stempeltrykk, 
deilig å kunne ta seg tid til å bruke tusjene igjen, ikke bare bruke ferdig bilder ( pga at det går raskere).
Dagen har blitt brukt til å lage dette kortet, og det har vært en fryd å lage 
- har virkelig KOSA meg :)


Motiv fra Magnolia fargelagt med Promarkers
Hvit Bazzil med Designpapir fra BoBunny
Panel med hjertekant stanset ut med Martha Stewart Punch, 
det samme er snøkrystallene både utenpå og inni kortet. 
Spellbinders dies er brukt til det hvite ovale panelet
Blomster, snurrer, fjær og pyntebær fra WOC, Storyteller, Kort og Godt og Panduro 


Stemplet "God Jul" fra Kreativ Hobby 
er stemplet med Rød Distress og festet under en Pebbles


Stempelteksten på innsiden er fra North Star Stamps
Magnolia-dies brukt til swirl



3 kommentarer:

  1. Nydelig julekort.
    Så flott fargelagt motiv og nydelig pyntet.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. så flott julekort! likte godt rødfargen på det :)

    SvarSlett
  3. nydelig stempel :D Hvilke promarkers farger du hud/ansikt med ?

    SvarSlett