torsdag 7. mars 2013

Vinterkort

I Facebook-gruppen Scrappegleder ble det gitt en utfordring via butikken Scrapomania og dens blogg,
 dette var en utfordring hvor en skulle lage et vinterprosjekt. 
Til utfordringen laget jeg dette kortet


Hvit Bazzil og Mønsterpapir fra Kort og Godt
Tekst stemplet og embosset i hvitt  
SnowPaint rundt kanten og på snøkrystallene
Stor snøkrystall fra MemoryBox-dies, den minste som ligger over er Himalayan fra Martha Stewart
Sølvbånd og en blå perle er alt som er av pynt ellers
Tilslutt er alt sprayet med Glimmermist Pearl 




Med dette bidraget var jeg så heldig å vinne utfordringen jeg deltok på 



2 kommentarer:

  1. Elsker dette kortet her, skjønner godt at du vant. Utrolig flotte farger.
    Jeg har vært i veldig dårlig form hele dette året, men nå har jeg vært en tur på St.Olavs. Der kunne de fortelle meg at det blir en liten operasjon etter påske, så da håper jeg å få mer energi på hobbyrommet mitt.

    Stor klem fra sissel ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sissel, håper alt går vel og at formen er på topp til neste treff på Frei og til hobbyrommet ellers :)

      Slett