tirsdag 18. juni 2013

Oppsamling

Har laget litt forskjellig i løpet av våren som jeg ikke har blogget,
av forskjellige årsaker ,
men kan vel samle de her og vise på rekke og rad likevel .
 Bildene får tale for seg, sier ikke så mye om hva jeg har brukt osv.,
 men skulle noen lure på noe er det bare å spørre .


Laget til utfordring i gruppen Scrappesyken til "Kjønns-nøytralt Konfirmasjonskort"

Liftet meg selv, på bestilling :) Utgangspunket var dette

Laget på treff, som utfordring hvor vi fikk utdelt mønsterarket.
Hadde nok ikke valgt dette om jeg selv hadde fått bestemme.

Laget på treff som et av 5 like, greit å han noen super-enkle, men likevel litt tøffe kort og.

hmmmmm... greit nok fargelegging, men resten snakker vi ikke om tror jeg..........

1 kommentar:

  1. Oj så mye fint du har laget May Grethe!
    Likte godt alle sammen, men smilte godt av det siste :)
    Ha en kreativ sommer!!!

    SvarSlett