tirsdag 26. november 2013

Julemesse

Etter fjorårets 2 julemesser, hadde jeg lovt meg selv at jeg ikke skulle delta på noen i år, 
men løfter er til for å brytes....så det ble en i år også. 
Mest fordi jeg har så mye kort, og det var en fin mulighet for å få solgt noen.
 Men syntes ikke at man bare kunne stille med kort, laget derfor opp litt annet for å ta med og.
Blant annet disse kremmerhusene med telys og fyrstikkeske,
som et alternativ til kremmerhus med gotterier i.
Må vel si disse falt bedre i smak hos gamle damer enn Snømannbæsjen som også var med - hi-hi



Kartong           : Bazzil Hvit
Designpapir     : Inkido
Stempler         :  NSS
Blekk              : Memento
Dieser             : Magnolia Swirl 
Puncher          : Martha Stewart Kantpunch og Blad
Blomster         : WildOrchildCrafts , Kort og Godt

Deltar hos 
Nordsalten Hobbyklubb Utfordring #85 Lys
North Star Stamps Novemberutfordringen Lag et Julekort/Juleprosjekt i Rødt og hvitt



3 kommentarer:

  1. Kjempeflott gavepose! Nydelig pyntet:O))
    Tusen takk for at du deltar i Northstarstamps sin utfordring:O)

    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  2. Annerledes og fantastisk flott.Dette er en ide jeg tar med meg videre iallefall. Tusen takk for inspirasjon :-)
    Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb!

    SvarSlett
  3. Flott gavepose! Kjempe fin!
    Takk for at du deltar på utfordringen vår!

    SvarSlett