torsdag 18. september 2014

Til en nyfødt gutt

Veldig lenge siden jeg har laga baby-kort, 
så da jeg fikk starta på dette, kosa jeg meg skikkelig :)


Base i hvit Bazzil og designark fra Maja Design
Stjerner i bølgepapp kuttet med Spellbinders dies og malt hvite med Gesso
Symaskinsøm rundt panelkantene
Blomster fra WOC, Storyteller og Kort&Godt
Bilde har jeg hentet på Facebook tror jeg
Under bilde og tekstpanel er det osteklut og kakeserviett
Litt hvit Gesso langs panelkanter og litt her og der
Babypynt  (rangle, gyngehest og vogn)  laget med Silkis i silikonform




Kjempesøte disse pyntefigurene som man enkelt lager selv

Deltar på disse utfordringene

Kort o Mania - #115 - Alt går ***   TOPP 3   ***
Storyteller - #23 - Alt er tillatt  *** TOPP 3 ***
Scrappehjertet - # 3 - Bilde ***   Trekningsvinner   ***

Nordsalten Hobbyklubb - #102 - Lag på lag
Card and Scrap - #82 - Alt er tillatt


4 kommentarer:

  1. Dette kortet var alldeles nydelig og så utrolig fint med de selvlagede pyntefigurene. Supersøte var de. Har lagt meg til som følger. Velkommen skal du være til meg også. ;)

    SvarSlett
  2. Et nydelig bidrag :) Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Så nydelig babykort, de små figurene du har laget var virkelig lekre :-)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Storyteller, og lykke til!

    Lena

    SvarSlett
  4. Så nydelig babykort du har laget! Mange fine detaljer, vakkert :) Takk for at du deltar på utfordringen vår Lag På Lag hos NSHK!
    DT Anita Lise

    SvarSlett