fredag 13. mars 2015

Art Journaling

Man får prøve litt av hvert når man har satt seg som mål å delta i ALLE 
utfordringene i Ett Trykk sin Jubileumsutfordring
Utfordring nr. 19 er nemlig Art Journaling, og det har jeg aldri prøvd før.
Har derfor ikke noen egen bok til dette formålet, så jeg han laget på et ark som eg har montert slik at det kan brukes som et kort. 
Det er ganske stort, men det har ikke noe å si, synes det ble ganske tøft jeg


Base i svart Bazzil
Kledd denne med noteark
Malt med rød, rosa og hvit ackrylmaling
Svart acrylmaling malt på bølgepapp og så "stemplet" i rute og stripemønster
Piler stanset ut med Tim Holtz-dies, Glossy Accent for å få høyde på de
Dymo til tekst festet med Stifter
Tickersbokstaver til to ord
Metallhjerter på Scrappers Floss

Deltar hos

Ett Trykk - Utfordring 19 - Art Journaling


1 kommentar:

  1. Dette var knallstilig. Første gang jeg er innom bloggen din, du har utrolig mye fint her...

    SvarSlett