søndag 16. august 2015

Bryllupskort

I dag skal dere få se et bryllupskort jeg har laget. 
Det er et staffelikort, som jeg synes blir veldig pent på gavebordet.
Bestiller, ønsket et dust kort i hvitt, grått og med litt sølv.
Slik ble det 

Motivstemplet med brudepar er fra platen som heter "Bryllupstekster og -motiv, str A6"
Navnene og dato er skrevet i Word

På den en liggende platen har jeg brukt teksten "Kjære Brudepar, eng. script"
og "Gjør små ting" som jeg synes er så nydelig
Disse tekstene er embosset med sølv-embossing




På baksiden av kortet ( som blir undersiden når det står oppe) har jeg brukt 



Base i hvit Bazzil 
Designark fra Papirdesign
Sølvkartong fra Søstrene Grene
Dies til Swirl-kanten er fra Joy
All metallpynt er fra Korthobby

Deltar hos
Papirlosjen - August - Diecut eller punch - frist 4.9
Card and scrap - 101 - Alt er lov - frist 28.8.
Hjerteboden - Aug - Alt er lov - 31.8.




4 kommentarer:

  1. Kjempe fint og nydelige farger du har brukt :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget:-) Dette vil virkelig gjøre seg fint på gavebordet:-) Tusen takk for at du deltar i august utfordringen til papirlosjen:-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  3. Lækkert bryllupskort!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  4. Nydelig bryllupskort. Syns fargene og detaljene er helt fantastiske.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Jeanett

    SvarSlett