torsdag 10. mars 2016

Nye klippeark

I nettbutikken til North Star Design er det noen nye tøffe utklippsark .
I forbindelse med den nye utfordringen vår har jeg brukt det ene av dem. 
Passer perfekt til et konfirmantkort. 

Gleder oss til å se hvilke bidrag du har til utfordringen vår, 
som denne gangen er " Bruk bilde eller fargelagt motiv"
Utfordringen finner du HER

Du kan delta med hva du vil, men bidraget må ha produkt, 
i form av stempel eller bilde/utklippsark fra "North Star Design".
Hvert bidrag som deltar er med i tekking av gavekort på 200 kr i netttbutikken

Her er mitt inspirasjonsbidrag 



På dette kortet har jeg brukt bilde av en moped fra klippearket " Klippeark, bikes 1"
Jeg har brukt svart og rød Bazzil
Med rød acrylmaling og stencil fra Tim Holtz laget jeg bakgrunn
Hønsenetting-dies fra The Crafters Workshop
Tannjuldies fra Tim Holtz, tannhjulene er stanset ut i chipboard og svertet med diverse Distress
Metall og chipboardord ( malt med rød acrylmaling) fra Korthobby.no

På innsiden har jeg stemplet "Tannhjulsett" til dekor
Teksten heter Vær sterk nok, typewrt."




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar