torsdag 16. juni 2016

Vinner GIVEAWAY

Da er fristen for å delta i giveawayen gått ut.
Hele 83 forskjellige personer har gitt kommentar i innlegg , og er er da med i trekkingen av premien.
Kjempemoro at så mange ville være med , det setter jeg veldig stor pris på .

Jeg har fått Mr. Random til å hjelpe meg med trekkingen .
Og den som vant er
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

TAS

***Gratulerer***

Tas har ikke linket til egen blogg, og heller ikke skrevet inn sitt full navn i kommentaren, 
så du må nesten sende meg ( gjerne på facebook eller på mail m.weltan@hotmail.com)
 ditt fulle navn og adresse slik at jeg kan sende deg premien. 

Hører jeg ikke fra deg innen 1 uke ( innen 23.6)  , trekker jeg en ny vinner . 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige :-)
    Takk til deg for muligheten og spenningen

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Jeg så ikke dette før akkurat nå .... vært bortreist - sendt deg mail ;)

    SvarSlett